22 Disember 2009

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL semakin mencabar

Contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL semakin mendapat perhatian daripada blogger-blogger tanah air dan juga luar Malaysia. Oleh itu,contest ini semakin mencabar kerana banyak persaingan daripada peserta-peserta dengan masing-masing memasang strategi terutamanya berkaitan dengan kemahiran SEO. Bagi sesiapa yg sememangnya pakar SEO,mungkin ini satu kelebihan bagi mereka.


Setakat entry ini di tulis terdapat 114 orang peserta yang menyertai contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL ni. Dijangkakan hari ini dan hari berikutnya,bilangan pesertan akan semakin bertambah. Dan yang menjadi persoalannya,bilakah tarikh tutup sebenar contest ini,kerana penganjur iaitu saudara Denaihati masih lagi belum mengumumkan bilakah tarikh tutup sebenar. Hal ini menjadi persoalan dan kerisauan di kalangan para peserta.

Hal ini kerana, kedudukan blog di dalam sesawang pencarian www.google.com sentiasa berubah-ubah dari masa ke semasa. Ini menyebabkab para peserta sentiasa bersedia dengan strategi masing-masing.

Berikut adalah senarai 114 peserta yang telah berani menyahut cabaran contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL

Sesiapa yang masih belum menyertai contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL ini masih berpeluang untuk berbuat demikian kerana tarikh tutup masih lagi belum diumumkan oleh penganjur. Untuk maklumat lanjut sila ke http://denaihati.blogspot.com/2009/12/contest-hidup-berani-untuk-gagal.html
Cepat sebelum terlambat...